We zijn onderweg!

2 juni 2020 - Everdingen, Nederland

Jaja, we zijn eindelijk vertrokken!
De afgelopen dagen of eigenlijk weken waren pittig, maar ook gevuld met gezelligheid.
We vonden het erg jammer dat een afscheidsfeest er i.v.m. de Coronamaatregelen niet in zat en daardoor hebben we niet meer iedereen gedag kunnen zeggen, maar gelukkig hebben we een heel aantal vrienden en familieleden nog wel even kunnen zien.
Vorige week hebben we onze laatste werkdagen gehad. Heel gek om laptops, sleutels etc. in te leveren, 8 maanden vrij moet nog even landen.
Daarna moest het huis natuurlijk van zolder tot schuur schoon gemaakt en opgeruimd en moest de camper ingericht worden. Daar waren we vanmiddag eindelijk klaar mee.
En nu staan we op een mooi groen plekje bij Fort Everdingen, Jaja, naast een bierbrouwerij 😊 dat leek ons wel een mooie eerste stop! 🍻

De komende dagen gaan we lekker vakantie vieren en nog eens goed bekijken wanneer welke grenzen open gaan en aan de hand daarvan bepalen we de volgende stap.

Tot snel, liefs Coen & Wieteke

Onderweg!Eerste camperplaatsHamburgers 🍔

1. Cees Amsing:
    2 juni 2020
    We zijn benieuwd naar jullie ervaringen, maar vooral heel veel plezier.
  2. Ellen:
    Wat gaaf !!!! Geniet ervan samen 💗
  3. Floor:
    2 juni 2020
    Joepie de poepie, eindelijk echt weg en genieten maar 😘
  4. Maria bos:
    2 juni 2020
    wat heeerlijk lieve twee en zulk mooi weer om te landen
  5. Enith:
    Heerlijk "uitrusten" nu eerst maar 😘
  6. Jop:
    2 juni 2020
    Leuk hoor! Goeie reis en we volgen jullie!
  7. Monique:
    2 juni 2020
    Alvast een hele mooie en veilige reis gewenst! Leuk om jullie zo te kunnen volgen 😊😊
  8. Marianne Boon:
    3 juni 2020
    Heel veel plezier en geniet ervan!
  9. Iris van Giessen:
    3 juni 2020
    Yessss, jullie lang gekoesterde reis is begonnen! Heel veel plezier samen!
  10. Rogier:
    3 juni 2020
    Super, geniet er van! Eindelijk kan jullie reis beginnen. Veel plezier!
  11. Ronald:
    3 juni 2020
    Heel veel plezier. Geniet en maak fantastische herinneringen.
  12. Nicolette:
    3 juni 2020
    Let the adventure begin! Blij voor jullie en hopelijk gauw de grens over. Liefs N&N
  13. Peter & els:
    3 juni 2020
    Heel, veel succes met jullie reis. We gaan jullie volgen!!!( op papier)
  14. Iza:
    Zwerf week voor gevonden! ENJOYYY
  15. Roeland Kleipool:
    3 juni 2020
    Vertrokken! Whoop whoop! Veel plezier!
    Lfs, RFJO
  16. Goen & Mirjam:
    3 juni 2020
    Eindelijk is jullie avontuur begonnen!! Geniet van elk moment! Liefs, Goen en Mirjam
  17. Guido en sharon:
    4 juni 2020
    Vol verwachting klopt ons hart naar het volgen van jullie mooie reis verhalen. Geniet ervan en wij Geniet en mee. Liefs de jonkies
  18. Nynke Hosseinion:
    4 juni 2020
    Hey Coen en Wieteke dat is fantastisch!! Heeeel veel plezier op dit avontuur!! Liefs Farhad en Nynke
  19. Nicolette Kromschee:
    11 juni 2020
    Fijn om jullie zo te volgen. Eindelijk op pad. Heel veel mooie avonturen gewenst.
  20. Maarten Harmsen:
    15 juni 2020
    Hoi, leuk z,n tracker, zie dat jullie nu in de Achterhoek zitten, mooi gebied, geniet ervan.
  21. Arnold Schilder:
    15 juni 2020
    Prachtige start! Die biertjes worden wel een hoogtepunt 😂 Baltische staten zijn om allerlei redenen heel boeiend 👍