Wachten

2 mei 2020 - Almere, Nederland

Hoi allemaal,

We hadden ons dit eerste verhaal natuurlijk iets anders voorgesteld... Deze week zou onze laatste werkweek zijn en dit weekend zouden we jullie gedag zeggen, het huis opruimen en de camper inpakken. Zodat we komende week konden vertrekken en beginnen aan ons grote avontuur, 8 maanden op reis met de camper. Camper Piet is er klaar voor en zijn wij er meer dan klaar voor, het is tijd om te gaan!

Maar ja..... Corona..... dat gooit natuurlijk alles in de war, ook onze reisplannen.... en dat is natuurlijk heel erg balen!
Maar gelukkig zijn we gezond en zijn onze werkgevers allebei bereid om ons nog even in dienst te houden, dus we werken in ieder geval nog een maand door.

Zodra de grenzen open gaan en het veilig en verantwoord genoeg is om aan onze reis te beginnen vertrekken we. We hopen dat in juni de maatregelen zo ver versoepeld zijn dat we Duitsland door kunnen reizen en denken dat we dan de eerste maand(en) in Scandinavië kunnen verblijven zonder al te veel problemen. Maar nu is het vooral nog spannend hoe dit verder gaat verlopen en of we tegen die tijd wel weg kunnen.

We houden jullie op de hoogte, voor nu blijf gezond en tot de volgende keer.

Liefs Coen & Wieteke

1. Coen:
    3 mei 2020
    Goed besluit en kunnen ons voorstellen dat jullie eraan toe zijn.
  2. Jose:
    5 mei 2020
    Hopelijk kunnen jullie volgende maand op avontuur .
  3. Nynke Hosseinion:
    23 mei 2020
    Mooi plan hoor! Spannend! Hopelijk komt jullie wens snel uit! En lezen wij lekker mee!
  4. Jack:
    28 mei 2020
    Veel plezier
  5. Meshael:
    31 mei 2020
    Happy to hear you still going to make it with all the changes around! Have fun..enjoy it to the max and stay safe :)